„Silna jak mama” – nowa kampania Tiffany & Co

Fot. mmr.ua

W świecie luksusu i ponadczasowej elegancji Tiffany & Co. nieustannie udowadnia, że prawdziwe piękno tkwi w emocjach i autentyczności. „Silna jak mama” – tak brzmi tytuł najnowszej kampanii marki, która celebruje Dzień Matki w sposób osobisty, wzruszający i głęboko ludzki. Tym razem jednak w centrum nie znajdują się modelki, celebrytki, czy ambasadorki marki, a same pracownice Tiffany & Co. Kobiety, które każdego dnia łączą siłę z czułością, profesjonalizm z macierzyństwem.

„Silna jak mama” – prawdziwe kobiety, prawdziwe emocje

Kampania opiera się na krótkim filmie, w którym występują pracownice marki i ich dzieci w wieku od 5 do 15 lat. W prostych, niewyreżyserowanych scenach maluchy siadają przed kamerą, by odpowiedzieć na jedno pytanie: „Co sprawia, że twoja mama jest silna?”. Ich słowa – szczere, zabawne, wzruszające – tworzą więc niepowtarzalną, autentyczną narrację o macierzyństwie i kobiecej sile.

Całość nie tylko zbliża widza do marki, ale pokazuje Tiffany & Co. od zupełnie nowej strony. Jako dom mody, który celebruje prawdziwe życie i zwyczajne-niezwyczajne kobiety. Jak podkreśla Anthony Ledru, CEO Tiffany & Co., „Strong Like Mom to list miłosny do naszych mam – i waszych”. Kampania ukazuje matki nie jako symbole, lecz jako bohaterki dnia codziennego, których miłość i oddanie są źródłem nieustającej siły.

Fot. wwd.com

Biżuteria z przesłaniem

Dodatkowo w najnowszej kampanii „Silna jak mama” kobiety występują w kolekcji Tiffany HardWearnowoczesnej linii biżuterii o mocnych, rzeźbiarskich formach. Jej industrialna estetyka doskonale symbolizuje siłę, niezależność i wewnętrzną energię współczesnych kobiet. Biżuteria staje się tu nie tylko ozdobą, ale także manifestem: kobieca siła może być zarówno elegancka, jak i nieposkromiona.

Zakończenie filmu stanowi montaż archiwalnych zdjęć pracowników marki, który przywołuje rodzinne wspomnienia i wielopokoleniową więź. Działająca nieprzerwanie od 1837 roku, od lat pielęgnuje więc tradycję opowiadania historii poprzez swoje kampanie – tym razem z wyjątkowo osobistym akcentem.

@Tiffany & Co.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Search this website