W świecie, gdzie czas nieustannie płynie, a trendy przemijają, marka ta łączy pokolenia w jednym, wspólnym hołdzie dla elegancji. „Wiecznie Odrodzeni”- kampania Bulgari, to celebracja nieustającej transformacji, w której ikony spotykają się z nowymi pokoleniami, tworząc jedyną w swoim rodzaju harmonię. Na czele tej kampanii stanęły trzy niezwykłe kobiety: Anne Hathaway, Zendaya i Liu Yifei. Każda z nich jako nowy ambasador uosabia wyjątkową siłę i wdzięk, a razem tworzą trio ikon, które inspirują i zachwycają.
Czym zaskakuje nas Bulgari w swojej kampanii „Wiecznie odrodzeni”?
Kampania „Wiecznie Odrodzeni” skupia się na naszyjniku Serpenti Aeterna. Stworzyła go Lucia Silvestri i jej utalentowani rzemieślnicy z okazji 140-lecia istnienia marki. Silvestri określiła go mianem „najcenniejszego naszyjnika w historii marki”. Ten wyjątkowy klejnot wykonano z surowego diamentu o masie ponad 200 karatów, następnie oszlifowany w siedem perfekcyjnych kropli diamentów. Każdy z nich symbolizuje dekadę istnienia Bulgari.

Oprócz oszałamiającej włoskiej biżuterii, Bulgari przygotowało również dedykowaną instalację „Vista Aeterna”, stworzoną przez holenderską projektantkę Sabine Marcelis. Zlokalizowana przy Schodach Hiszpańskich w Rzymie, będzie dostępna dla zwiedzających do 15 czerwca. Instalacja składa się z 12 filarów z trawertynu ozdobionych odblaskowymi kolorowymi lustrami. W ciągu dnia lustra te obracają się, śledząc drogę słońca od świtu do zmierzchu, tworząc fascynującą grę światła i cienia.
Nowa kampania, wyreżyserowana przez Nathalie Canguilhem i sfotografowana przez Zoey Grossman, to podróż przez czas i przestrzeń. Ich stylizacje łączą w sobie klasyczne elementy Bulgari z nowoczesnymi akcentami, podkreślając ponadczasowy charakter marki. Wciąż jednak to nie tylko piękne zdjęcia i inspirujące bohaterki. To również celebracja 140-lecia istnienia Bulgari. Marka, która zrodziła się w Rzymie w 1884 roku, nieustannie ewoluuje, zachowując przy tym swoje wartości i unikalny styl.








