„Find Your Courage”- Nowa Kampania Coach

Fot. brandinginasia.com

Witajcie w świecie, gdzie rzeczywistość splata się z wirtualnością, a moda staje się opowieścią o odwadze i autentyczności. Kampania Coach „Find Your Courage”, marki z dumną historią w kreowaniu stylowych, lecz także znaczących narracji, znów przenosi nas w swój magiczny świat. Tym razem niezwykłe przedsięwzięcie, które właśnie ujrzało światło dzienne, wkracza na grunt wirtualnego krajobrazu, gdzie modelka i cyfrowy twórca Imma wiodą nas przez labirynt inspiracji i osobistych poszukiwań. W tej porywającej podróży towarzyszą jej ambasadorowie Coach. Lil Nas X, Camila Mendes, Youngji Lee, Kōki i Wu Jinyan to postacie, które nadają kampanii niepowtarzalnego charakteru.

Przepiękne wiosenne kreacje Coach, ukazane na tle mistycznego wirtualnego świata, nie tylko oczarowują swoim stylem, ale przede wszystkim opowiadają historię. Wirtualna sceneria staje się tu metaforą dla własnych podróży życiowych, gdzie każdy krok jest wyzwaniem, a odwaga staje się przewodnikiem. „Find Your Courage” nie tylko prezentuje kolekcję Coach, lecz przede wszystkim inspiruje do szukania własnej autentyczności w świetle własnych doświadczeń.

Odwaga w roli głównej

Zbudowana na haśle „The Courage to Be Real”, najnowsza kampania Coach jest jak hymn dla indywidualności. W pewnym sensie nawet zaprasza odbiorcę do świadomego przyjęcia swojej wieloaspektowej tożsamości. W tym niezwykłym przedsięwzięciu, granice między światem fizycznym a wirtualnym zlewają się, oddając ducha zmieniającej się definicji autentyczności. Aby osiągnąć ten wielopłaszczyznowy efekt, twórcy kampanii, Vallée Duhamela i Charlie Engman, wykorzystali technologię CGI i wirtualną postać „Immy”.

Fot. wwd.com

Kampania rozpoczyna się od pierwszego rozdziału z udziałem Lil Nas X. Następnie podąża za Immą w jej podróży, odwiedzając każdego ambasadora w ich własnym unikatowym wirtualnym świecie. Podczas każdej wizyty poznaje „supermoc” każdej jednostki, która pomoże jej odkryć, co sprawia, że jest prawdziwa na swój własny sposób. Lil Nas X pokazuje jej odwagę w zmienianiu zasad gry poprzez pisanie własnych reguł zamiast podążania za czyimś kodeksem. W przyszłych rozdziałach, które ukażą się w marcu, kwietniu i maju, Wu Jinyan ukaże Immie odwagę w podejmowaniu ryzyka. Z Youngji Lee postać odkryje odwagę w łamaniu stereotypów, w ostatnich rozdziałach spotka się z Camilą Mendes, gdzie nauczy się ciągłego rozwoju i pokochania każdej wersji samej siebie i z Kōki, gdzie znajdzie odwagę do eksplorowania nowych możliwości.

„Find Your Courage”, czyli moda z przesłaniem

Oprócz technologii CGI, kampania wprowadza także elementy z kolekcji Coach na wiosnę 2024, inspirowanej wizją dyrektora kreatywnego Stuarta Veversa. W niej przedstawia młodzieżowe interpretacje amerykańskiego języka wzorniczego Coach, w tym nowe, pikowane warianty torby na ramię Tabby. W kampanii pojawiają się także dopasowane kroje i niezbędne elementy gotowej do noszenia odzieży. Widzimy między innymi eksperymenty ze skórą i dżinsem, romantyczne sukienki z przezroczystymi tkaninami oraz zabawne breloczki. Kampania Coach „Find Your Courage” rozwija się jak barwny fresk, rozgrywający się w wielu aspektach jednocześnie. Każdy kolejny rozdział, to kolejna strona w historii niezłomnej odwagi, która inspiruję każdego, kto pragnie być sobą w pełni.

@Coach

„Find Your Courage ma inspirować naszych konsumentów do poszukiwania wszystkich możliwości tego, kim mogą być, pomimo napięć i oczekiwań w życiu, które mogą odczuwać”- stwierdził Sandeep Seth, globalny dyrektor ds. marketingu Coach i prezes na Amerykę Północną. „Dla nas Imma jest idealną ambasadorką do opowiedzenia tej historii, ponieważ kwestionuje pojęcie tego, co uważamy dziś za „prawdziwe”. Jej podróż w naszej kampanii przenosi nas do nowego świata, który przesuwa granice wyrażania siebie i inspiruje nas po drodze”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Search this website